Du är mitt liv, mitt allt, mitt hjärta, min kärlek <3 <3

Du är den bästa som finns, du är den som får mig le.
Du kom in i mitt hjärta, du kom in i mitt liv.
Du kommer aldrig komma ur, du kommer aldrig lämna mitt hjärta.
Det är du som fått mig leva vidare.
Det är du som fått mitt se ljuset igen.
Du kom som en ängel, du kom med kärleken.
Redan första gången jag såg dig blev allt så ljust.
Du var den vackraste på planeten, du sken som en solstråle.
Jag älskar dig nu och jag älskar dig förevigt. 
Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta.
Ingen kommer någonsin kunna ta dig ifrån mitt liv.
Du är mitt allt och jag älskar dig mest av hela mitt hjärta. <3 <3 <3
 
 
1 http://dingirlforever.bloggplatsen.se/:

skriven

Naww detsamma älskling.. De var du som fanns för mig när mormor var på sjukhuset. det var du som lugnade mig det var du som fick mig le fast jag mådde dåligt det var du som gjorde så allt kändes lättare det var du som följde mig hela vägen och fanns där för mig när jag mådde som jag mådde du kommer alltid att va min och ingen annans... Många försökte förstöra för oss men lyckades inte för vi är stackaa tillsammans älskar dig för evigt älskling<3<3<3<3<3<3<3<3 älskar dig nudu är mitt liv mitt allt min ängel du är min lycka hjärtat! <3 puss på dig min finaste kille <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: